Svar på kommentar

Fått en kommentar här på bloggen jag tänkte svara på.

Kommentar:
Jag måste bara säga att jag tycker ni är riktigt dåligt på att hålla igång chatten. Jag älskar att chatta och tjöta med lite nytt folk men det är ju typ ALDRIG någon i rummet vilket leder till att man kommer ju inte in! Och jag vill inte gå till sexchatten. Snälla kan ni bättra er på det!

Svar:
Just nu är det en koll med nuvarande vakter om dom vill vara kvar och det ska komma dit lite mer, men vill du komma in oftare, även när inte en vakt är inne så kan du registrera dig. Vi har fått spärra så att gäster bara kan logga in på chatten undertiden det är någon vakt inne, då det har varit för mycket skit när gäster kunnat logga in när som helst och vid tillfälle det inte varit någon som har kunnat kicka/banna dom. 
Medlemmar är oftast seriösa användare som tycker om att chatta och som inte ställer till med för mycket problem (finns undantag), så dom kan logga in dygnet runt, även när inte chattten är övervakad.

Hoppas du fick svar på din fråga och vi ska försöka bättra oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
susnet statistik